Nem olyan régen döntöttem úgy, hogy nekem már nem igazán vágyam az alkalmazotti lét, hogy legyen egy főnököm, aki sokszor teljes hozzáértés és szakmai tudás nélkül, meggondolatlanul utasít vagy épp megakadályoz valamilyen feladatban, saját vállalkozásba kezdek. A döntésem legfőbb oka az volt, hogy számomra mindennél fontosabb az, hogy az ügyfél elégedett legyen. A kezemből kiadott munka minősége minden esetben előnyt élvez minden mással szemben. Ez a szemlélet pedig abszolút hiányzott az utolsó főnökömből és a munkához való hozzáállásából.
Meg is alapítottam a cégemet, és nagy hangsúlyt fektettem az alapok szilárd letételére. Igyekeztem olyan embereket magam köré gyűjteni – akár külső szolgáltató keretében is – akik maximális szinten segítik amunkámat és a vállalkozás fejlődését, növekedését. Azt kell hogy mondjam, hogy ez olyannyira jól sikerült, hogy most már egy két szobás irodaház helységet rendeztem be, és kezdem meg ott a munkát közel tíz munkatárssal. Ez hatalmas öröm számomra, de persze sok járulékos feladattal is jár, amelyre igyekeztem előre gondolni és megoldást is találni rá. Egyre azonban én sem gondoltam. A takarításra.
Első blikkre ez egy nagyon egyszerű feladatnak tűnik, bele gondolva azonban egyre bonyolodik a helyzet. Nem is kívánok bele menni a részletekbe, a konzekvencia az, hogy egyáltalán nem mindegy, hogy kit bízunk meg ezzel, mert nem csak az a cél, hogy tisztaság legyen az irodában, és ez zavartalan munka biztosítása mellett is megvalósuljon, hanem hogy az adatok, üzleti tervek is biztonságban legyenek.
Én nem akartam folyamatos elpakolás és szekrényben tárolt iratkötegeket kérni az alkalmazottaktól, mert jól tudom, hogy az egy külön feladat és időveszteség számukra. Természetesen vannak olyan dolgok amik elzárásra kerülnek, de nem minden és nem minden nap, főleg nem ellenőrizve. Így aztán nagy hangsúlyt fektettem az általam választott takarító cég megbízhatóságára. Nem is kellett csalódnom. A https://kjtakaritas.hu/ cég mindig nagyon rugalmasan, segítőkészen és maradéktalan hatékony eredménnyel végzi a tevékenységét az irodánkban, és imádunk velük együtt dolgozni, mert nagyon jó kapcsolatot alakítottak ki az alkalmazottakkal is. Ezért még az sem probléma, hogy ha határidős feladat van és hosszan túlórázunk, összecsúszik a munka és a takarítás. Sőt, azt kell mondjam, az embereim néha azt veszem észre feltöltődnek a kedves pár mondattól amit kapnak egy-egy ilyen nehéz időszakban. Csak ajánlani tudom őket mindenkinek.